Sunday, March 28, 2010

Ak, cepures un cepurītes!



Iespējams, kvalitatīvākais street fashion blogs Latvijā piedāvā ko jaunu - pavasarim tuvojoties, vēlamies publicēt kaudzi ar foršām idejām, kas palīdzēs tev atsvaidzināt savu tēlu netērējot liekus līdzekļus, lai izceltos uz pelēcīgās ikdienas fona!

***



Tik-Klokt-Klokt-Tik-Tuk-Tuk, 34:

Čāu, smukiņie! Esmu Zimbabves karaļa dēls. Mans tēvs kolekcionē automašīnas, savukārt pats esmu nodevies cepurīšu mānijai. Ikdienā nodarbojos ar investīcijām - izsūtu e-pastus, kuros informēju par kārtējo miljards dolāru ieguvumu no Zimbabves valūtas fonda.



Austra, 22:

Ielu mode ir veids, kā es atrādu savu nepieradināto "es". Ar draudzenēm smejamies, ka street-fashion ir sava veida, jā, nebaidīšos šī vārda - sava veida apgaismības laikmeta sākums :) ! Cepuri ar lampu atvedu no Milānas, iegādājos to kādā noslēpumainā tirdziņā :) Vairāk neko neteikšu... :)


Mairis, 28:

Cepurīti ieguvu no kāda sev laba drauga, par niecīgu samaksu. Ietaupīju milzīgu naudas daudzumu. Priecē arī tas, ka pārējiem manas kolekcijas dārgumiem vairs nav jāgarlaikojas vieniem, he he - 3 tējas sietiņiem, ko atvedu no Parīzes (Itālija).




Edijs, 22:

Tokija, Parīze, Ņujorka - iespējams citiem tie ir tikai pilsētu nosaukumi vai punktiņi uz kartes, bet man tās ir iedvesmas vietas. Šodienas galvasrotu ie
gādājos kādā vintage veikaliņā, klusā Parīzes ieliņā :) Kā saka franči: Bewahre mich vor der Aufzählung endloser Einzelheiten und verleihe mir Schwingen, zur Pointe zu gelangen (latv: mazs cinītis gāž lielu vezumu).

No comments:

Post a Comment